Reader Mode
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az állami tulajdonú Ormosszén Zrt. webáruházán keresztül lakossági barnakőszén rendelés benyújtására van lehetőség, mely igényléséhez az alábbi módon szükséges eljárni:
A hazaiszen.hu honlapon keresztül, ahol a vonatkozó árlista is megtalálható, a lakossági megrendeléseket regisztrációt követően ugyanúgy lehet intézni, mint bármely más webáruházban.
- Azon állampolgárok részére, akik nem tudják elérni a fenti internetes oldalt, lehetőséget biztosítunk a „MEGRENDELŐLAP MAGÁNSZEMÉLYEK RÉSZÉRE önkormányzati ügyintéző közvetítésével” megnevezésű megrendelőlap kitöltésére és elküldésére a Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatal (2363 Felsőpakony, Petőfi Sándor utca 9.) ügyfélszolgálatán ügyfélfogadási időben: kedden és szerdán 8-12 óra, 13-18 óra közötti időpontban.
- A megrendelő magánszemély által kitöltött, aláírt igénylő lapot a rendeles@hazaiszen.hu e-mail címre elküldik, és a beérkező visszaigazolással együtt átadják az érintett megrendelő magánszemély részére.
- A megrendelt szén kiszállításával kapcsolatos értesítéseket az Ormosszén Zrt. munkatársai és a Magyar Posta munkatársai a megrendelőlapon megadott mobilszámon fogják a megrendelő részére eljuttatni. Fontos! A megrendelőlapon megadott telefonszám tulajdonosának jelezze a részére érkezett információ megrendelő részére történő gyors továbbításának fontosságát, ugyanis a kiszállítás sikeressége múlhat rajta.
- Kiszállításkor a magánszemély átveszi a megrendelt szenet és bankkártyával, illetve utánvéttel fizet attól függően, hogy melyik fizetési módot adták meg a megrendeléskor.
Fontos hangsúlyozni, hogy az önkormányzat csak közvetítői feladatokat lát el a megrendelés továbbításban, a megrendelt szén kiszállításában és az áru ellenértékének kifizetésében nincs szerepe.