Felsőpakony Nagyközség Önkormányzata a Kulturális és Innovációs Minisztériummal együttműködve ezennel kiírja a 2025. évre a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázatot (felsőoktatási hallgatók és felsőoktatási tanulmányokat kezdeni kívánó fiatalok számára)
A pályázat beadáshoz a Bursa Hungarica Elektronikus Pályázatkezelési és Együttműködési Rendszerében (a továbbiakban: EPER-Bursa rendszer) pályázói regisztráció szükséges, melynek elérése:
https://bursa.emet.hu/paly/palybelep.aspx
Azok a pályázók, akik a korábbi pályázati években regisztráltak a rendszerben, már nem regisztrálhatnak újra, ők a meglévő felhasználónév és jelszó birtokában léphetnek be az EPER-Bursa rendszerbe.
A pályázói regisztrációt vagy a belépést követően lehetséges a pályázati adatok feltöltése a csatlakozott önkormányzatok pályázói részére. A személyes és pályázati adatok ellenőrzését és feltöltését követően a pályázati űrlapot kinyomtatva és aláírva a települési önkormányzatnál kell benyújtaniuk a pályázóknak. A pályázat csak a pályázati kiírásban meghatározott csatolandó mellékletekkel együtt érvényes. A pályázati kiírásban meghatározott valamely melléklet hiányában a pályázat formai hibásnak minősül. A benyújtott pályázatok befogadását az önkormányzatnak az EPER-Bursa rendszerben igazolnia szükséges. A nem befogadott pályázatok a bírálatban nem vesznek részt.
A pályázat rögzítésének és az önkormányzathoz történő benyújtásának határideje:
2024. december 4.
A pályázat kötelező mellékletei:
a) A felsőoktatási intézmény által kibocsátott eredeti hallgatói jogviszony-igazolás vagy annak hiteles másolata a 2024/2025. tanév első félévéről, (csak „A” típusú pályázat esetében),
b) Igazolás a pályázó és a pályázóval egy háztartásban élők egy főre jutó havi nettó jövedelméről,
c) A szociális rászorultság igazolására az alábbi okiratokat szükséges csatolni:
ca) anyakönyvi kivonat: gyermek nevelése, házasság, valamint félárva/ árva esetén;
cb) határozat, hatósági bizonyítvány, igazolás, bírósági végzés, hatósági jegyzőkönyv: válás esetén, szülő egyedül neveli a pályázót, gyámolt esetén, gyermekvédelmi szakellátásban részesülő esetén, fogyatékosság esetén, tartós beteg vagy rokkant esetén, munkanélküli esetén, kollégiumi ellátásról;
cc) nyilatkozat: a szülő egyedül neveli a pályázót.
Az „A” és „B” típusú Pályázati kiírás az Önkormányzat honlapján megtalálható, valamint az alábbi linkről letölthető:
További információ kérhető Balázs Ildikó ügyintézőtől a +36/29-317-131 telefonszámon, vagy személyesen ügyfélfogadási időben.