Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatalban, a járványügyi helyzetre tekintettel, a személyes ügyfélfogadást korlátozzuk.
Kérjük Önöket, hogy az ügyeket elsősorban elektronikus ügyintézés keretében, e-mailen, postai úton vagy telefonon intézzék.
TELEFONSZÁMAINK:
Központi telefonszám: 06-29/317-131
Ügyfélszolgálat: 06-20/378-6747
Adóügy és pénzügyi csoport: 06-20/929-9776
Anyakönyvvezető és igazgatási csoport: 06-20/947-1509
E-mail: polgarmesteri.hivatal@felsopakony.hu
Ügyintézőink e-mail címei és telefonszámai elérhetőek a honlapon: https://felsopakony.hu/hivatal-felepitese/
Amennyiben elengedhetetlen a személyes megjelenés, kizárólag előzetes időpont egyeztetést követően van lehetőség ügyintézésre az ügyfélfogadási időben! Időpontfoglalásra a fenti elérhetőségek valamelyikén van lehetőség. Az épületbe kizárólag a főbejáraton, az ügyfélszolgálat felől lehet belépni. Az ügyintézés során a maszk viselése, illetve a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!
Kérjük Önöket, hogy ügyeik intézése során szíveskedjenek a fent leírtaknak megfelelően eljárni!
Vigyázzunk egymásra!
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!
Nagy János polgármester és Farkas Renáta jegyző