Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatal
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
anyakönyvvezető és hatósági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2363 Felsőpakony, Petőfi Sándor utca 9.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
A 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 14. és 25. pontja alapján: hatósági és anyakönyvi feladatkör I. besorolási osztályban
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Anyakönyv-vezetéssel kapcsolatos feladatok ellátása: házasságkötések, születések, halálesetek anyakönyvezése, hagyaték és kapcsolódó feladatok ellátása (hagyatéki leltár felvétele, közjegyzővel kapcsolattartás), állampolgársági hazai anyakönyvezetési ügyek, honosítás, névváltozások, névmódosítások, apai elismerő nyilatkozat, közreműködik a házasságkötéseknél.
Ipari és belkereskedelmi igazgatási feladatok, birtokvédelmi feladatok ellátása, engedélyek kiadása, egyéb hatósági ügyek intézése, hatósági bizonyítványok kiadása, címmegállapítással és címképzéssel kapcsolatos feladatok ellátása. Ügyfelekkel való kapcsolattartás. A tevékenységi körbe tartozó jogszabályok folyamatos követése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
– magyar állampolgárság,
– cselekvőképesség,
– büntetlen előélet,
– anyakönyvi szakvizsga megléte,
– felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga,
– felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– közigazgatásban szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat,
– közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
– önállóság, precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, terhelhetőség,
– kiváló helyesírás és szakmai nyelvezetű fogalmazási készség,
– magas szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség,
– csapatmunkára való alkalmasság, együttműködés
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
– A 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
– Motivációs levél,
– A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai,
– A pályázatban előnyként megjelölt feltételeket igazoló dokumentumok,
– Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
– Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását,
– Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
– Nyilatkozat arról, hogy kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
Az állás várható betöltésének időpontja: 2025.05.05.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.04.23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Ruska Renáta személyügyi előadó nyújt, a 06-20-929-9776 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2363 Felsőpakony, Petőfi Sándor utca 9.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: F/1469/2025., valamint a munkakör megnevezését: anyakönyvvezető és hatósági ügyintéző.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt végzettségnek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét vagy ügyfélkapus visszaigazolását. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.04.30.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.felsopakony.hu honlapon szerezhet.