Az igazgatási szünetben, azaz 2022. december 22. és 2023. január 6. között a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának budapesti központi ügyfélszolgálata (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), az alábbi időpontokban fogadja az ügyfeleket:
2022. december 22. csütörtök | 8:30-16:00 |
2022. december 23. péntek | ZÁRVA |
2022. december 27. kedd | 8:30-16:00 |
2022. december 28. szerda | 8:30-16:00 |
2022. december 29. csütörtök | 8:30-16:00 |
2022. december 30. péntek | ZÁRVA |
2023. január 2. hétfő | 8:30-16:00 |
2023. január 3. kedd | 8:30-16:00 |
2023. január 4. szerda | 8:30-16:00 |
2023. január 5. csütörtök | 8:30-16:00 |
2023. január 6. péntek | ZÁRVA |
A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatai 2022. december 22. és 2023. január 6. között zárva lesznek. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
Aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.
Igazgatási szünet a NAV-nál
A közigazgatási szünetben, azaz december 22. és január 6. között a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korlátozottan tartja nyitva ügyfélszolgálatait. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
A közigazgatási szünetben nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat. A megyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai és a fővárosi, kijelölt ügyfélszolgálat december 22. és január 6. között az alábbi időben tart nyitva:
2022. december 22. | 8:30 – 16:00 |
2022. december 23–26. | ZÁRVA |
2022. december 27–29. | 8:30 – 16:00 |
2022. december 30. – 2023. január 1. | ZÁRVA |
2023. január 2–5. | 8:30 – 16:00 |
2023. január 6. | ZÁRVA |
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal