Hírek

Ügyfélfogadás Polgármesteri Hivatalban

TISZTELT ÜGYFELEINK!

A védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III.5.) Korm. rendeletnek megfelelően tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében a Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatalban a SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS 2021. március 08-tól visszavonásig SZÜNETEL!

Kérjük Önöket, hogy az ügyeket elektronikus ügyintézés keretében, e-mailen, postai úton vagy telefonon intézzék.

TELEFONSZÁMAINK:
Központi telefonszám: 06-29/317-131
Ügyfélszolgálat: 06-20/378-6747
Adóügy és pénzügyi csoport: 06/20 929 9776
Anyakönyvvezető és igazgatási csoport: 06-20/947-1509
E-mail: polgarmesteri.hivatal@felsopakony.hu

Amennyiben elengedhetetlen a személyes megjelenés, kizárólag előzetes időpont egyeztetést követően van lehetőség ügyintézésre a szerdai napokon! Az ügyintézés során a maszk viselése, illetve a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!

Kérjük Önöket, hogy ügyeik intézése során szíveskedjenek a fent leírtaknak megfelelően eljárni! Vigyázzunk egymásra!
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!

Nagy János polgármester és Farkas Renáta jegyző

MEGOSZTÁS

Megosztás itt: facebook
Share on Facebook
Megosztás itt: twitter
Share on Twitter
Megosztás itt: linkedin
Share on Linkdin
Megosztás itt: pinterest
Share on Pinterest
Facebook